Motion10 bekroond met Microsoft Adoption and Change Management Advanced Specialization

Deze week ontvingen wij het geweldige nieuws van Microsoft dat Motion10 als één van de eerste Microsoft Gold Partners in Nederland de Adoption and Change Management Advanced Specialization heeft behaald. Het toekennen van de Microsoft Adoption and Change Management Advanced Specialization door Microsoft aan Motion10, is het resultaat van de aantoonbare resultaten die we hebben behaald in mooie adoptietrajecten bij organisaties als het Van Gogh Museum, Gemeente Woerden en Roompot Vakantieparken. Deze trajecten worden verzorgd door onze Prosci gecertificeerde consultants, die de organisaties vanuit hun expertise, ervaring en bevlogenheid begeleiden.

Motion10 is trots op het behalen van de Microsoft Adoption and Change Management Advanced Specialization. Wij zien het als een waardevolle erkenning van onze overtuiging dat het implementeren van nieuwe ICT-oplossingen, bijvoorbeeld een nieuw platform als Microsoft 365 of innovatie met Azure cloudtechnologie, slechts gedeeltelijk draait om technologie. Verandermanagement en adoptie, waarbij de mensen binnen de organisatie centraal staan, zijn minstens zo belangrijk.

Intrinsieke motivatie als sleutel om mensen in hun kracht te zetten
Ron Witjes, Unit Manager Customer Success: “Een verandering wordt het breedst en het best gedragen als er sprake is van intrinsieke motivatie door de hele organisatie heen. Goed verandermanagement neemt dat als basis en zorgt er daarmee voor dat optimaal gebruik wordt gemaakt van de kracht van de eigen organisatie: intrinsieke motivatie als sleutel om mensen in hun kracht te zetten.”

Workshop Strategie & Business Value
Staat u voor een grote verandering? En vindt u het van grote waarde dat uw organisatie en uw mensen die verandering succesvol kunnen doorlopen? Vraag dan de Workshop Strategie & Business Value aan. Na deze workshop weet u waar de werkelijke toegevoegde waarde voor uw organisatie zit en hoe uw medewerkers écht beter, slimmer en efficiënter kunnen gaan werken.

 

Meer weten?

Wilt u weten wat de Customer Success-aanpak van Motion10 voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Ron Witjes, Unit Manager Customer Success.

Neem contact op