Behaal bedrijfsdoelstellingen met de juiste digitale strategie

Een digitale strategie is standaard onderdeel van de bedrijfsstrategie geworden. Een belangrijk onderdeel in de digitale strategie is het datagedreven worden. Dit is nodig voor betere en geautomatiseerde besluitvorming, efficiƫntere bedrijfsvoering en zelfs nieuwe business modellen.

 

PitWall 18

 

Veel organisaties worstelen echter met datagedreven werken. Hoe haal ik het maximale uit mijn data- en integratieplatform en zorg ik dat mijn medewerkers meer kunnen halen uit data? Investeren in de techniek levert niet vanzelfsprekend het gewenste resultaat op. In de praktijk zijn er twee valkuilen: het blijven denken in traditionele producten zoals rapportages en het niet hebben van een duidelijk doel. Dit probleem oplossen vraagt om een andere kijk op de impact van data door het gebruik van datagedreven momenten.

Whitepaper: Haal het maximale uit uw data

Download hier de whitepaper ‘Haal het maximale uit uw data’ en lees alles over hoe data en integratie elkaar versterken in succesvol datagedreven werken door middel van de PitWall.

Datagedreven momenten realiseren

Om als organisatie de maximale waarde uit een data- en integratieplatform te halen, is het essentieel om vast te stellen welk resultaat u met data wil behalen: de gewenste bedrijfsdoelen.

Om deze doelen te ondersteunen kunnen analytische producten, zoals datasets, dashboards en rapporten gebruikt worden, gecomplementeerd met automatisering producten zoals workflows, alerts en gegevensuitwisseling. De momenten waarop deze producten worden gebruikt om het resultaat te behalen zijn datagedreven momenten.

PitWall 3 PitWall 15

PitWall in uw Applicatielandschap

Hieronder is een gebruikelijk applicatielandschap weergegeven. Het applicatielandschap van iedere organisatie is hierop te plotten. Dit landschap is de basis voor de PitWall, een veilig en beheerd data- en integratieplatform.

PitWall 5

 

In de PitWall erkennen we vier typen brondata. Deze bronnen worden gevoed en/of ontsloten via de PitWall. Veel organisaties hebben – in meer of mindere mate – te maken met deze typen data. De data worden op verschillende manieren samengebracht, verwerkt, gedeeld en toegankelijk gemaakt door de PitWall. Alles m.b.v. de juiste security en monitoring.

 

PitWall 6

 

Nadat het delen van de data gerealiseerd is kan de data geconsumeerd worden in analytische producten en kan gegevensuitwisseling plaatsvinden in mobiele apps, digitale werkplekken en in de keten met partners.

Meer weten over de PitWall?

Bekijk hieronder de video of download de whitepaper over hoe u het maximale uit uw data haalt door datagedreven momenten te identificeren en gebruik te maken van de PitWall.

In het kort

“Hoe haal ik het maximale uit mijn data? Identificeer datagedreven momenten en maak gebruik van de PitWall.”