Managed Services: Professioneel, persoonlijk en betrokken

Het Managed Services team van Motion10 sluit naadloos aan op uw organisatie. U bepaalt wat de rol is van uw eigen medewerkers op het gebied van support, onderhoud en beheer. Wij vullen graag de rest in. Van 3e-lijns ondersteuning tot volledige ontzorging: alles is mogelijk. 

Oplossingen die voor u blijven werken

Managed Services betekent voor ons dat wij zorgen dat uw oplossingen voor u blijven werken. Nu en in de toekomst. Als een oplossing niet werkt zoals verwacht of plotseling uitvalt lossen wij dat snel voor u op. Maar liever zijn we dat moment voor. Daarom monitoren we de prestaties van uw oplossingen continu. We helpen u ook als de eisen die u aan een oplossing stelt veranderen. Wijzigingen worden snel en professioneel door ons Managed Services team uitgevoerd.

 

Ons team

Het Motion10 Managed Services-team bestaat uit ervaren Microsoft professionals. Zij hebben gekozen voor het support vak en dus voor het ondersteunen van onze klanten. Onze Service Engineers hebben uiteenlopende omgevingen gezien, van groot tot klein en in alle sectoren. Zij beschikken daarnaast over het volledige netwerk van Motion10 specialisten die zij op elk moment kunnen inschakelen voor de inbreng van specifieke expertise.

We werken graag samen met u

Wij vinden het belangrijk om u, uw oplossingen en uw organisatie te kennen. U heeft dus een vast aanspreekpunt in ons Managed Services team en wordt altijd geholpen door iemand die uw omgeving goed kent. Dat zorgt voor effectieve samenwerking, zodat we problemen snel kunnen oplossen. Het stelt ons ook in staat om al met verbetervoorstellen te komen voordat problemen daadwerkelijk optreden. Hiermee kunt u ons zien als een verlengstuk van uw organisatie.

Proactief

Zorgen dat uw systemen en applicaties presteren zoals u wilt is de basis van onze Managed Services-dienst, maar we doen graag meer. Met periodieke assessments op het gebied van zaken als security en performance houden we de gezondheid van uw Microsoft Cloud platform goed in de gaten. We signaleren hierdoor problemen voordat ze daadwerkelijk ontstaan en adviseren u over de mogelijke oplossingen. We zijn graag betrokken bij de ontwikkeling van de ICT-roadmap van uw organisatie. Dat stelt ons in staat om te adviseren en de roadmap te ondersteunen, zoals het volledig in beheer nemen van een te migreren on-premises platform, zodat u zich op de migratie naar de Cloud kunt richten.

Samen succesvol zijn

Uw Motion10 Service Engineer is verantwoordelijk voor het succes van ons Managed Services partnership. We maken afspraken over dienstverlening, doelstellingen, beschikbaarheid en rapportage en leggen deze vast in een Service Level Agreement (SLA). Samen met uw Service Manager zorgen wij ervoor dat de doelstellingen worden behaald en dat wij samen succesvol zijn in ons partnership.

Meer weten?

Wilt u meer informatie over onze Managed Services-aanpak? Neem contact op met Menno Krijnen, Unit Manager Managed Services.

Neem contact op Neem contact op